FAQ
1. Jaki jest status mojego zamówienia?
Po złożeniu zamówienia otrzymasz powiadomienie na adres e-mail. Czas realizacji zamówienia wynosi od 1-3 dni roboczych, należy również doliczyć czas potrzebny na dostarczenie przesyłki przez kuriera (1-2 dni na terenie Polski). Kiedy przesyłka zostanie nadana, otrzymasz wiadomość z informacją o zmianie statusu.
2. Czy mogę połączyć zamówienia?
Istnieje możliwość połączenia zamówień, o ile poprzednie nie zostało zrealizowane.
3. Czy można sprecyzować godzinę dostarczenia zamówienia?
W przypadku kuriera Inpost nie mamy możliwości ustalenia godzin dostawy. W takim przypadku polecamy wybrać przesyłkę do paczkomatów.
4. W jaki sposób mogę anulować swoje zamówienie?
Jest możliwość anulowania zamówienia jeśli paczka nie została wysłana. W celu anulowania zamówienia prosimy o przesłanie takiej informacji na adres e-mail butikgarderoba20@gmail.com podając numer zamówienia oraz dane Klienta oraz dzwoniąc pod numer telefonu +48693333212 lub +48730920821.
5. Jakie są dostępne metody płatności i dostawy?
Za swoje zamówienie możesz zapłacić:
- Blik
- Paynow
6. Czy jest możliwość zakupu towaru z opcją odroczonej płatności?
Tak, w przypadku odroczonej płatności mamy możliwość wykorzystania Paynow.
7. Na czym polega płatność odroczona Paynow?
Płatność odroczona Paynow to metoda płatności, która pozwala na rozliczenie do 30 dni od chwili złożenia zamówienia. Firma PayPo pokrywa w imieniu Klienta koszty zakupu, zatem Klient rozlicza się w odroczonym z dostawcą usługi.
Jak to zrobić:
- Zamawiasz produkt.
- Przy wyborze formy płatności wybierasz Paynow.
- PayPo płaci za Ciebie rachunek.
- Spłacasz swojej zamówienie w ciągu 30 dni, albo rozkładasz je na raty.
8. Jak dokonać zwrotu?
Jeśli rozmiar okaże się nieodpowiedni lub nie będziesz zadowolona z zakupu masz prawo dokonać zwrotu w ciągu 14 dni od dnia kiedy otrzymasz swoją przesyłkę.
Wypełnij formularz zwrotu i odeślij paczkę do nas.
9. W jaki sposób mogę dokonać zwrotu?
Aby dokonać zwrotu należy odesłać produkt w ciągu 14 dni od otrzymania paczki, na adres:
Butik Garderoba s.c.
ul. Staromiejska 17B
84-300 Lębork
tel. 730920281 lub 693333212
wraz z wypełnionym formularzem zwrotu i potwierdzeniem zamówienia. Środki zostaną zwrócone w ciągu 14 dni od momentu, kiedy otrzymamy Twoją przesyłkę.
10. Jak długo będę czekać na zwrot pieniędzy?
Zwrotu środków dokonujemy w ciągu 14 dni. Forma zwrotu środków jest zależna od metody płatności.
11. Kto pokrywa koszty zwrotu?
Koszty zwrotu pokrywa Kupujący.
12. Czy mogę złożyć reklamację na zakupiony produkt?
Aby dokonać reklamacji należy odesłać produkt na adres:
Butik Garderoba s.c.
ul. Staromiejska 17B
84-300 Lębork
tel. 730920281 lub 693333212
wraz z wypełnionym formularzem reklamacji oraz dowodem zakupu.
13. Ile czasu zajmuje rozpatrzenie reklamacji?
Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przez nas paczki. O decyzji reklamacyjnej poinformuje Cię telefonicznie lub poprzez e-mail